Hygge med jordbær og tofuline is. :)

Elsker du også is og har du en sød tand som sund bananis måske ikke liiiige kan tilfredstille? – så er Tofuline is lige noget for dig! 🙂 Jeg vil faktisk påstå at Tofuline vaniljeis er den bedste vaniljeis jeg nogensinde har smagt 🙂 også er den mælkefri – kæmpe plus!

Så da mig og min kæreste skulle hygge igår huskede jeg at jeg havde hørt lidt om at den her is skulle være specielt god inden i nogle af de veganske facebookgrupper så da jeg fandt den i superbrugsen købte jeg den self. og den kan kun anbefales. 🙂

Jordbærene var til gengæld hvad de var – de var jo ikke danske. og alle ved at danske jordbær er de bedste, meeeen det fungere nu alligevel. 🙂

hrj

Skriv et svar

