5 min. Banan is!

Efter jeg så en super nem opskrift på lækker banan is har jeg været opsat på at lave den og jeg har sådan set også lavet den flere gange i en blender men jeg fik aldrig den rigtige konsistens. nu har jeg lavet den i min foodprocessor og den har fået n læææækker konsistens. 😀

så jeg anbefaler en foodprocessor for bedste resultat men ellers smager det også fint i en blender. 🙂

for jer som ikke ved hvad en foodprocessor er:

One-of-the-best-food-processor-from-Kenwood

Du skal bruge:

2 bananer pr person.

et skvat Vanilje sojamælk. (mest for at få det til at køre rundt, da det ellers ødelægger den der creamet konsistens)

Fremgangsmåde:

Knæk bananer midt over og lig dem i fryseren natten over. pas på at de ikke røre hinanden så de klister sammen.

Put bananerne i din foodprocessor dagen efter og bland med sojamælken.

Blend det hele sammen og vupti! så har du en lækker creamet og SUND banan is! 🙂

11063012_10204239211757275_961231380_n

Velbekomme!

Skriv et svar

